Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Do jakich Orędzi najbardziej podobne są te Orędzia i czy są jakichś kontynuacją?

 

Wracamy do rzeczy wynikającej z rozmowy z Panem w połowie października (b.r.).

Pytałem czy te Orędzia ( czyli do czasu publikowania do końca sierpnia) były kontynuacją ( nie dosłownie, ale jednak kontynuacją) Orędzi Adama Człowieka. Bo były też takie sugestie i bliskość tu z Adamem Człowiekiem spoza moich rozmów z Panem Jezusem i moich odczuć.


Do niedawna nie znałem, nie miałem w rękach książki „Zaufajcie Maryi” czyli Orędzi przez Annę Dąmbską w niemal tysiącstronicowym wydaniu. Znałem tylko pdf z internetu, skróconą wersję, około 250 stron, z którą zapoznałem się może w roku 2015 albo trochę wcześniej.

Jak czytelnicy pamiętają Pan Jezus nie chciał abym zapoznawał się dogłębnie z różnymi Orędziami, zwłaszcza polskimi. Było Pismo Święte i w wolnym czasie „Poemat Boga Człowieka”, potężne przecież dzieło, bo liczące blisko 5 tysięcy stron.

Do Adama Człowieka wracałem odnośnie paru fragmentów, do Anny Dąmbskiej nie sięgałem, pamiętałem względnie przeczytany pdf. Jednakże pełna książka a pdf to jest zupełna różnica. Zakupiłem trochę książek z Orędziami: Annę Dąmbską, Adama Człowieka, Alicję Lenczewską i jeszcze inne pod kątem swojej książki z Orędziami aby zobaczyć jak są wydawane, jak edytowane itd. Książki „Zaufajcie Maryi” w pełnej wersji też nie miałem jeszcze kiedy przeczytać choć teraz już mogę czytać wszystko, czytać kompletnie inne książki z przekazami, ale to co przeczytałem z początku i fragmentami z całości, pokazało mi te Orędzia w zupełnie innym świetle niż znane z wersji 250 stronicowej. Dopiero teraz zauważyłem, że Pan Jezus mówi „oryginalnie” i to jest najbliższe w tych Orędziach w porównaniu z otrzymywanymi przeze mnie. Bliższe to jest niż na przykład w Orędziach przez Alicję Lenczewską. Zatem nie znalazłem Orędzi bliższych tym, które otrzymywałem (otrzymuję), niż w pełnej wersji „Zaufajcie Maryi”. Są także bliższe otrzymywanym przeze mnie niż innych żyjących teraz mistyków zjednoczonych wokół Przymierza Miłości. Zadziwiło mnie to i rozmawiałem o tym z Panem Jezusem.


Pan Jezus powiedział, że można powiedzieć, że te Orędzia są kontynuacją Orędzi Anny Dąmbskiej. Ja wprawdzie nie mam takiego wychowania jak ona, ale mam to w genach po Michałowskich i Zbnorowskich.

I powiedział Pan Jezus też, że Anna prosiła by była kontynuacja rozmów z nią. ( Także co do sposobu w jaki Pan Jezus rozmawia – to określenie ode mnie bo zapis tego fragmentu nieczytelny, ale tak pamiętam sens)

Czyli licząc nawet od dwudziestolecia międzywojennego, ze wszystkich polskich przekazów, jest to najbardziej kontynuacja przekazów dawanych Annie Dąmbskiej.

 

 Krzysztof Michałowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...