Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Klątwa na Mateusza Morawieckiego będzie wzmocniona

 


Jak czytelnicy pamiętają niedawno pytałem Pana Jezusa czy czytelnicy mogą się modlić o wzmocnienie klątwy. I dowiedzieliśmy się, że nie mogą. Mogą tylko prosić o wypełnienie się Woli Bożej we mnie.


Sprawa Mateusza Morawieckiego wróciła drugi raz w moich rozmowach z Panem od czasu zakończenia publikacji na blogu z Orędziami.

Najpierw była kwestia ewentualnego, ponownego rzucenia klątwy na niego. Bowiem ta rzucona w marcu, jak pamiętamy była do czasu gdy zostanie przywrócona liczba 50 osób na Mszy co Pan Jezus zaakceptował i jeszcze była druga kwestia już potem od ludzi nieegzekwowana. Pan Jezus powiedział iż ona jednak nadal jest, mimo że tak była sformułowana i ponowne jej rzucenie nie wchodzi w grę ( " nie wchodzi w grę" sens słów Pana Jezusa). Zresztą, dodam tu od siebie, te ograniczenia nadal są, teraz znowu, do tego doszyły cmentarze na Wszystkich Świętych i Dzień Zaduszny i wiele innych rzeczy, nie mówiąc o niszczeniu firm, dorobku ludzkiego i życia w przypadku innych chorób. A przecież Pan Jezus powiedział, że zakaz wejścia na cmentarze na te trzy dni w ostatniej chwili był i po to aby uderzyć w drobnych polskich przedsiębiorców tych od zniczy i kwiatów.


Było też powiedziane, że na dodatkową modlitwę o wzmocnienie klątw nie ma czasu.


Temat związany z tym człowiekiem nie dawał mi jednak spokoju. Bo też drażni mnie  też on wyjątkowo. Ten zimny błysk w oku. (Ta nienawiść?) Paradoksalnie drażni mnie bardziej niż afiszujący się swoją mośkowatością min. Niedzielski czy w innej odmianie, jawny nazwiskowo Pinkas.

Była tu rozmowa z Panem Jezusem o uskutecznieniu czegoś, której nie należy przytaczać. Pan Jezus jak zawsze tutaj zdroworozsądkowo, jednakże widząc moje kwestią Morawieckiego nieukontentowanie obiecał, że wzmocni działanie klątwy na niego. Chwała Najukochańszemu Panu Jezusowi!


To była rozmowa w ubiegłym tygodniu. Następnego dnia po tym w onecie pojawił się artykuł o tym iż Morawiecki ma kłopoty. ( Swoją drogą zalinkowałem, ale dziwnym trafem linku okazuje się nie mam).

Nie wiem czy to już jest w ramach wzmocnienia czy nie, zaznaczam tylko bo to zobaczyłem.


W każdym razie Pan Jezus obiecał wzmocnienie klątwy zatem tak będzie.


Krzysztof Michałowski


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...