Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Uzupełnienie odnośnie nowego i starego maila

 

Kochani, pisałem aby pisać do mnie na nowy mail.

I oczywiście to jest aktualne i nie może być inaczej.


Jednakże jest wyjątek gdy idzie o podziękowania. Jeśli komuś wyślę ze starego, czyli tego który jest od roku, to gdy zechce odpisać to na ten sam. A ze starego bo słuszne jest aby ta sprawa była związana z tamtym mailem bo dotyczy czasu do końca cyklicznego publikowania przekazów. (Zrobiłem trochę miejsca ale jest to przede wszystkim na te rzeczy).

I także ogólnie w przypadku gdy jest jakiś zaległy mail na starym koncie, a ja na niego odpiszę z tego konta, to odpisać należy na stary. Chyba, że się zapcha skrzynka to wtedy napiszę z nowego i będzie wiadomo, że tylko na nowy.

Ale pisały do mnie osoby nowe maile na stary.

 

Z Panem Bogiem


C.P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...