Matka Boska Ostrobramska

Matka Boska Ostrobramska

Sprawa filmów przesyłanych do mnie na mail

 

+JMJ


Sprawa filmów przesyłanych do mnie, czyli linków filmów.


Kochani , dziękuję za linki, za materiał filmowy którym ktoś się dzieli, ale jeśli film ma na przykład 50 minut i z tytułu nie wiadomo jaki jest temat i o czym to dokładniej będzie to nie mogę w ciemno tego oglądać ze względu na czas (choć nie tylko).

Jeśli ktoś pisze do mnie mail i dzieli się takim, zwłaszcza dłuższym, filmem proszę go w kilku zdaniach opisać.

Jeśli wklejacie w komentarzu czy gdzieś na forum i dajecie tylko link nie informując o czym to jest dokładniej to wasza rzecz, ale jeśli ktoś pisze do mnie niech napisze o czym jest film i gdzie są najważniejsze fragmenty ( minuty, itd).

Dziękuję

Z Panem Bogiem

CP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Poniedziałek Wielkanocny (2021)

  Poniedziałek Zmartwychwstania Pańskiego (2021) Rozmowa z błogosławioną Ewą, matką wszystkich ludzi. Około 9.30 - Oto jestem, Krzy...